Το κορίτσι με τον φανταστικό σύζυγο, Julia Quinn

Η Julia Quinn είναι μια συγγραφέας που αγαπώ, και πιστεύω ότι θα αγαπώ και όλα τα βιβλία της. Γιατί; Νιώθω ότι μου γνωρίζει αξέχαστους και μοναδικούς χαρακτήρες, διασκεδαστικές σκηνές και ιστορίες με καταιγιστική πλοκή.

Στο συγκεκριμένο βιβλίο μαρεσει που ακολουθούσαμε τον Έντουαρτ (έναν χαρακτήρα που γνωρίσαμε και αγαπήσαμε στο πρώτο βιβλίο της σειράς) και την Σεσίλια γιατί και οι δυο τους ήταν τόσο καλοί και αληθινού μεταξύ τους.

Το τελευταίο μπορεί να ακούγεται παράδοξο λόγω της πλοκής αλλά λάτρεψα το πως τον φρόντιζε εκείνη και το πως νοιαζόταν και την εμπιστευόταν εκείνος.
Υπήρχε κάτι βαθύ που τους συνέδεσε από την αρχή ακόμη και αν δεν είχαν ξαναβρεθεί στο παρελθόν.

Είναι μια ιστορία που θα σε ταξιδεύσει, θα σε κάνει να γελάσεις αλλά και θα σου σπαράξει την καρδιά. Το προτείνω σε όλους ανεπιφύλακτα !

✨Βαθμολογία: 4.5/5✨

3 σκέψεις σχετικά με το “Το κορίτσι με τον φανταστικό σύζυγο, Julia Quinn

Add yours

  1. Χαίρομαι που το ευχαριστήθηκες. Εμένα, συγκριτικά με το πρώτο, αυτό μου κλότσησε αρκετά και δεν το ευχαριστήθηκα όσο θα ήθελα.
    Ελπίζω η ιστορία του Andrew να είναι πιο συναρπαστική!

    Μου αρέσει!

      1. Είναι διαφορετικά, ναι, αλλά λόγω προσδοκιών που είχε δημιουργήσει το φινάλε του πρώτου, το δεύτερο με απογοήτευσε κάπως. Κυρίως εξαιτίας της σχέσης των χαρακτήρων.

        Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑

Design a site like this with WordPress.com
Ξεκινήστε